dijous, 6 d’abril del 2017

ERWTENSOPE (crema de pèsols)

Jo no sóc gens fan de les saltxitxes, però al col·legi del petit ens n'hi fan relativament sovint (el menú escolar és un tema que tinc pendent perquè no em convenç, però aquest és un altre tema). La qüestió és que a ell li encanten, així que remenant entre les receptes que tenia guardades per casa vaig trobar aquesta crema i dient que va triomfar em quedaría curta. Quin èxit!!!


INGREDIENTS
  • 1 patata gran
  • 1 ceba
  • 1 pastanaga
  • 1 branca d'api
  • 1 fulla de llorer
  • 800 ml d'aigua
  • 4 saltxitxes
  • 500 gr de pèsols
  • Oli d'oliva
  • Sal

ELABORACIÓ

Pelarem la patata i tallarem la patata i la ceba a daus. Rasparem la pastanaga i la tallarem a rodanxes.

En una olla posarem l'aigua amb sal i ho posarem al foc, quan arrenqui el bull afegirem les verdures tallades, l'api, el llorer i les saltxitxes. Ho farem bullir durant 15 minuts.

Passat aquest temps treurem la saltxitxa, i hi posarem els pèsols que deixarem coure 10 minuts més.

Treurem l'api i el llorer i també les saltxitxes que tallarem a rodanxes i reservarem.

Finalment, triturarem totes les verdures i ho colarem per tal que quedi una crema ben fina.

Ho servirem amb les rodanxes de saltxitxa que haviem reservat.



BON PROFIT!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada