diumenge, 26 d’octubre del 2014

PASÍS FRED DE FORMATGE

A mi personalment el pastís de formatge que més m'agrada és el que surt del forn (aquí en podeu veure la recepta) perquè és ràpid de fer i m'agrada moltíssim. Així que fa 15 dies en tenia ganes i en 5 minuts ja el tenia daurant-se al forn. I allí va venir la discussió.

El Sebas em va dir que per què sempre feia aquest tipus de pastís i obviament li vaig contestar que era el meu preferit així que jo m'ho faif al meu gust. I això li va sonar a repte, doncs ell que és molt bon cuiner però mai ha fet unes postres va decidir que la setmana següent ell s'encarregaria dels postres.

La recepta d'avui n'és el digne resultat.

Tot i que jo continuo sent del de forn estic segura que aquest té més d'un amant

Ingredients:

  • Un tub de galetes maria
  • 100 gr de mantega
  • 500gr de formatge per untar
  • 400 ml de nata liquida 35%
  • 90 gr de sucre
  • 4 fulls de gelatina
Elaboració

En primer lloc farem la base de galeta. Triturarem les galetes maria juntament amb la mantega a temperatura ambient i ho posarem a la base del motlle (d'uns 20 cm de diametre). Ho reservarem a la nevera durant uns 15 minuts.

Seguidament posarem la gelatina en aigua durant uns 10 minuts.

En un cassó barrejarem la nata i el sucre i ho escalfarem al forn. Quan esigui calent i afegirem la gelatina i anirem remenant fins que aquesta quedi totalment dissolta.

Hi afegirem el formatge i ho escalfarem al foc sense que arribi a bullir.

Ho tirarem damunt la base de galetes que hem fet prèviament i ho guardarem a la nevera.

Ho decorarem amb la melmelada que us vingui més de gust. Us recomano una melmelada bastant líquida, en casa que no sigui així afegiu-hi una miqueta d'aigua i l'escalfeu al micro lleugerament per poder-la escampar bé.

I aquest en seria el resultat:



S'ha de reconèixer que és un pastís boníssim i fàcil així que us animo a que el prepareu.

BON PROFIT!!!

1 comentari: