dilluns, 12 de maig del 2014

"DULCE DE LECHE"

El que avui us porto no és ben bé una recepta sinó com obtenir un ingredient que ens serveix de base de moltes receptes d'una manera molt fàcil.

El "dulce de leche" és un ingredient que m'encanta però no sempre és fàcil trobar-ne, així doncs, avui us porto la manera de fer-ne a casa amb només un ingredient.

Ingredients:

  • Una llauna de llet condensada.
Elaboració:

Per a un pot sw 370ml que és el que jo vaig fer servir, haurem de posar en una olla exprés, (pot ser una olla normal però llavors hem d'afegir ben bé uns 20 minuts més de cocció) la llauna de llet condensada i cobrir-la d'aigua.

Ho deixarem bullir durant 50 minuts.

Així aconseguirem el color torrat típic del "dulce de leche".

Més endavant us portaré la recepta que he fet amb aquest Dulce de Leche.

7 comentaris:

  1. a mi també m'agrada moolt!! de més joveneta en feia de dulce de leche, però amb la versió llarga, llet, sucre, bicarbonat i a remenar 1 o 2 hores, ja ni me'n recordo, pero el resultat era espectacular!!! a cullerades te'l deus menjar oi? jo ho faig, però això evito tenir-ne! jeje petons

    ResponElimina
  2. Ostres, mai m'hagués imaginat que fos tan fàcil de fer-lo!! ja tinc ganes de veure les receptes que has fet amb aquest dolç!! un petó!

    ResponElimina
  3. A mi m'encanta, el dulce de leche, i també me'l faig a casa amb la llet condensada. Ens agrada molt, sobretot, a les creps! petons

    ResponElimina
  4. Fa bastants anys, uns amics d'Uruguay m'ho van ensenyar, llavors no se'n trobava com ara als supers, i és així de fàcil com ho expliques! jo també procuro no tenir-ne...però està super bo!!!

    ResponElimina
  5. No soy amante del dulce de leche,pero bueno es saberlo como hacerlo¡¡
    peto

    ResponElimina
  6. m'agrada molt "el dulce de leche", es un vici dolç i deliciòs

    ResponElimina