divendres, 14 de març del 2014

SPAGHETIS AMB BOTIFARRA NEGRA

Ja se que avui no és cap de setmana, però és la recepta que vaig fer diumenge. No sé perquè però en Sebas sempre em demana pasta als caps de setmana i casualitat jo diumenge em vaig aixecar amb ganes de botifarra negra, així que ja tenim la combinació ideal per a un plat de pasta excepcional i és que trobo que la botifarra negra sempre dóna un gust molt especial als plats que la contenen.

Veureu que és un plat molt senzill i força original

Ingredients per a 2:

  • 160gr d'spaghettis
  • 2 tomàquets en conserva
  • 1 porro
  •  dent d'all
  • mitja botifarra negra
  • 2 talls de pernil.
Elaboració:

En una paella posem el porro a trossets i l'all laminat i els deixem sofregir.

Després afegim el pernil tallat a tires i deixem que es dori.

Mentre en una olla posarem aigua a bullir i sal. Quan bulli hi afegirem la pasta que courà segons les instruccions del paquet.

Seguidament, afegirem dos tomàquets en conserva al sofregit.

Un cop tenim els spaguettis cuits, en traiem l'aigua i els pasem per aigua freda. Els tornarem a afegir a la paella on tenim els sogregit i ho deixem coure uns 5 minuts.

Ja podem servir el plat, a casa meva sempre acompanyat de formatge en pols.

Què us ha semblat?


5 comentaris:

  1. Jo sempre tinc botifarra negra congelada perque trobo que li va molt be a molts plats. M'apunto la idea!! Petons

    ResponElimina
  2. Qué buenos! con butifarra!, no los he probado nunca pero me imagino un sabor estupendo, te han quedado unos spaghetis super apetecibles

    ResponElimina
  3. m'encanta! una recepta a la catalana!! que bonaés la boti negra ehh!! petons

    ResponElimina
  4. la butifarra negra es muy versatil y queda muy bien tambien en esta combinacion¡
    Bona setmana

    ResponElimina
  5. Doncs molt bé però la buti quan es posa?

    ResponElimina