dilluns, 2 de desembre del 2013

CROQUETES DEL BULLIT DE L'ESCUDELLA

Que bé que entra amb aquests freds una bona escudella. Fa uns dies ja us en vaig posar l'entrada i ara us ensenyo el resultat de les sobres del brou, per a mi unes de les millors solucions, les croquetes!!!!

Jo les faig de lo més simple, sense beixamel:

Ingredients:

  • Restes del brou
  • 1 ou
  • Pa ratllat
  • Oli d'oliva
Elaboració:

Dessossarem tots els ossos del brou i en picarem la carn.

Farem el mateix amb les verdures i ho barrejarem tot.

Seguidament afegirem un ou a la massa i en farem les croquetes.

Passarem les croquetes pel pa ratllat i les fregirem en oli.

Ja veureu que bones que queden!!!

5 comentaris:

  1. Les croquetes casoles és de lo millor que hi ha, sense beixamel no les he provades mai, però estic segura que estan igual de bones!

    ResponElimina
  2. jo acostumo a fer canelons amb les sobres, tot i que l'altre dia amb el pollastre del caldo vaig fer les meves primeres croquetes........tothom s'estranya que mai hagui fet croquetes però es que no m'agraden massa els fregits

    petons guapa

    ResponElimina
  3. i taaaan!! Jo tambe n'he fet i son tan bones!!! no es llença res! ptons

    ResponElimina
  4. Mira que bé, unes croquetes en un pim pam, jo soc de les que les faig amb beshamel, una feinada, probaré un dia a fer-les com tu, que està molt be aprofitar també la verdura. Petons. Yolanda.

    ResponElimina