dilluns, 4 de novembre del 2013

FLAM DE TARONJA

Com m'agrada la taronja i això que de petita era una fruita que evitava. Ara m'agrada com a fruita, el suc, en postres, amb xocolata, si és que ho té tot. Bon sabor, fresca, no atipa tant com d'altres, aporta vitamines i aigua.

Ara ja la trobem per tot arreu i en preus prou decents, així que venga sucs i derivats. D'aquí la idea d'aquest flam deliciós i d'allò més fàcil.

Ingredients:

  • 400 ml de suc de taronja
  • 4 ous
  • 100 gr de sucre
  • Caramel (tres cullerades de sucre per cada una d'aigua)
Elaboració:

El primer que hem de fer és posar a escalfar el forn a 200ºC

En un bol posarem tots els ingredients i els batrem fins que el sucre quedi ben diluït.

En el motlle o motlles triats hi posarem el caramel a la base.

Afegirem la mescla a sobre el caramel.

Posarem el motlle al bany maria i al forn durant uns 40-50 minuts. Comprovarem que el flam està fet quan punxant-lo ens surti el punxó net.

El deixarem refredar i un cop fred el guardarem a la nevera.



BON PROFIT


6 comentaris:

  1. una autentica maravilla de flan. lleno de sabor!!!

    ResponElimina
  2. ostii! i no hi ha llet??!! ualaaa m'agrada molt nena!! el provare!! petons

    ResponElimina
  3. molt bo aquets flam y sensa llet, ummm

    ResponElimina
  4. Que bo, té una pinta genial, m'ho apunto!!!

    ResponElimina
  5. Doncs jo puc dir que... com m'agrada la taronja i com m'agrada el flam!! les dues coses em tenen boja, així que aquest l'he de fer segur!

    ResponElimina
  6. Que bo que ha de ser aquest flam, el provaré segur!

    ResponElimina