dilluns, 28 d’octubre del 2013

MANDONGUILLES AMB SALSA DE SOJA

Quina gran varietat que ens dóna la carn picada. La podem tenir de porc, pollastre, gall d'indi, vedella i ens permet realitzar moltíssims plats, però potser un dels més típics són les mandonguilles.

Jo que sóc una autèntica mandrosa a la hora de menjar, no m'agrada trobar ni espina ni os, trobo que les mandonguilles tenen tot el que es pot demanar, potser fer-ne moltes varietats, i es mengen d'allò més fàcils.

Aquí en tenim una variació molt saborosa gràcies a la salsa de soja.

Ingredients:
  • 250gr de carn picada
  • 1 ceba
  • 1 pebrot verd
  • 1 pastanaga
  • 3 tomàquets
  • 40ml de salsa de soja
Elaboració:

En primer lloc barrejarem la carn picada amb 2 dents d'all tallades a trossets ben petits, julivert picat, un ou i pa ratllat. Ho barrejarem tot.

Amb la mecla farem pilotetes, que en aquest cas arrebosarem amb pa ratllat i les posarem a la paella amb l'oli ben calent.

Un cop cuites les mandonguilles, les posarem sobre un paper absorbent i en aquest mateis oli posarem la ceba i el pebrot tallats en trossets petits.

Mentre ratllarem la pastanaga. Un cop la ceba estigui transparent afegirem la pastanga.

Ratllarem els tomàquets i els afegirem al sofregit.

Quan hagi reduit el sofregit el triturarem i el tornarem a posar a la paella. Hi afegirem la salsa de soja i les mandonguilles.

Ho deixarem coure 10 minuts més i ja ho podrem servir.



BON PROFIT!!!

3 comentaris:

  1. Nunca he probado esa salsa y me la apunto para hacerla..Besos Montse

    ResponElimina
  2. Tienen que estar tremendas con la salsita así, Un beso!

    Recetas de una gatita enamorada

    ResponElimina
  3. uauuu Montse quina pinta que tenen, a més que m'encanta que hi hagis posat salsa de soja, jo últimament la poso a tot arreu! ara tinc pendent fer les mandonguilles amb sèpia...a veure quan m'hi poso! petons

    ResponElimina