dissabte, 26 d’octubre del 2013

MACARRONS DE XILI AMB SALSA DE VINAGRETA

M'agrada rodar pels diferents supermercats i descobrir ingredients nous o bé ingredients de tota la vida però amb algun toc diferent.

Aquests macarrons en són un bon exemple. Són de color vermell perquè contenen xili i, per tant, quan te'ls acabes de menjar tenen un lleuger punt picant, boníssim.

Ingredients per 4 persones:

  • 400 gr Macarrons de xili
  • Cogombrets amb vinagre
  • Cebetes amb vinagre
  • Olives
  • Pebrot vermell
  • Tonyina
  • Anxoves
  • Salsa de tomàquet
  • All
Elaboració:

En una olla d'aigua bullent hi posarem un grapat de sal i hi afegirem els macarrons. Els deixarem coure durant 12 minuts.

Per altra banda tallarem a trossets molt petits els cogombrets, les cebetes, les olives, el pebrot, les anxoves i la tonyina.

En una paella posarem una dent d'all laminada en oli. Quan l'all estigui daurat hi afegirem la resta d'ingredients i 5 cullerades de salsa de tomàquet. Ho deixarem escalfar.

Barrejarem els macarrons amb la salsa de tomàquet i ja ho podrem servir.



Uns macarrons amb un sabor d'allò més original i deliciosos. Els heu de provar.

BON PROFIT

4 comentaris:

  1. Montse, on compres aquests macarrons?
    Amb "toc" picant tenen de ser boníssims

    ResponElimina
  2. Quina bona pinta!! els he vist algun cop al lidl i mai m'havia atrevit a comprar-los, però si tenen un lleuger toc picant segur que m'encanten! i la salseta també!

    ResponElimina
  3. uuee genial!! m'encanta el xile i ultimament mel poso a tot arreu!! el toc calent que em dona cada dia m'enganxa mes!! un bon plat de pasta i tan! ho buscare! petons

    ResponElimina
  4. No he provat mai aquets macarrons, m’han cridat molt l’atenció on els compres ??
    Petons

    ResponElimina