dijous, 12 de setembre del 2013

PASTA DE FULL DE FRUITS SECS

Quan érem petites sempre celebravem els aniversaris a casa de les amigues, i la mare de la Patri, era la repostera oficial d'aquells aniversaris. Com disfrutàvem mares i filles d'aquells pastissos.

Amb els anys varem deixar de celebrar aniveraris, però encara ara quan tenim un àpat li demanem a l'Antònia que ens fa algun dels seus pastissos.

L'última vegada ens en va portar un, senzill, amb una presentació preciosa i que a més era d'allò més bo. Vaig pensar que seria el pastís ideal per al meu germà, que tant li agraden els fruits secs. Així, que fa un meset que va ser el seu aniversari i vaig decidir fer-li aquest pastís. Tot un èxit!!!

Ingredients:

  • Una base de pasta de full
  • Crema pastissera (aquí)
  • Fruits secs els que més us agradin (ametlles, nous, avellanes, nabius vermells)
  • Gelatina de poma
Elaboració:

En un motlle posarem la pasta de full a la base i la punxarem amb la forquilla.

Per altra banda prepararem la crema. (amb la meitat dels ingredients que demana la recepta anterior en tenim suficient.)

Preescalfarem el forn a 200ºC.

Quan la crema estigui tèbia, l'escamparem per sobre de la pasta de full.

Per sobre la crema, disposarem els fruits secs.

Posarem la gelatina de poma a desfer al microones o bé si l'hem comprat en pols la farem seguint les pròpies instruccions.

Estendrem la gelatina per sobre els fruits secs i introduïrem el pastís al forn. Quan vaiem que la pasta de full està daurada, ja tindrem el pastís fet.




Ja sé que no queda bé que ho digui jo, però ho diré: Oi que té bona pinta? jajaja

BON PROFIT!!!!

4 comentaris:

  1. Quina bona pensada, Montse! I aquesta sanefa de panses, que xula que queda!

    ResponElimina
  2. Mmmm m'encanta utilitzar la pasta de full!!! Qualsevol combinacio queda deliciosa, a que si?? M'encanta com l'has preparat, els fruits secs son bonissims i la teva idea es deliciosa! Petons,

    ResponElimina
  3. carai que boo!! pasta de full amb crema i un music!! un senyor postre es!! i tant si te bona pinta!!! i no queda pas malament que ho diguis, quan es bo, es bo! Ptons

    ResponElimina
  4. mmm que bo! tens unes receptes genials! m'agrada molt el blog. Beset

    ResponElimina