dilluns, 30 de setembre del 2013

HAMBURGUESA DE ROQUEFORT

Avui us porto una entrada d'allò més senzilla, i és que com ja he dit altres vegades, el dia a dia, ens absorbeix, però no per això hem de menjar pitjor oi?

Una manera ràpida, fàcil i sana de cuina és fer-ho a la planxa. Jo sóc "addicte" a la planxa i és que és una manera molt sana de cuinar, tant carns com peix i fins i tot verduretes.

El que ara us presento és una hamburguesa cassolana amb roquefort. Jo tot sovint compro carn picada, a casa sempre en tinc fresca o congelada perquè em dóna un ventall de plats espectaculars: mandonguilles, salsa bolonyesa, farciments o com avui hamburgueses.

Ingredients:

  • 500 gr de carn picada (pollastre, vedella, porc)
  • 1 ou
  • 1 dent d'all
  • 25 gr de roquefort
  • julivert
  • Per acompanyar:
  • Salsa de tomàquet
  • Patates
Elaboració:

En primer lloc prepararem l'acompanyament, que podria ser perfectament unes patates com les que us presento aquí i una mica de salsa de tomàquet cassolana.

Agafarem la carn picada, hi afegirem l'all i el juliver picats i l'ou. Ho barrejarem tot i després hi afegirem trossets de formatge roquefort.


Li donarem la forma d'hamburguesa i ja la podrem posar a la planxa ben calenta.

En un tres i no res tenim aquest resultat:


MOLT BON PROFIT!!!

9 comentaris:

  1. q hamburguesa mas rica te has preparado!!! me encanta!!!

    ResponElimina
  2. Ha de ser boníssima aquesta hamburguesa, Montse!! Als amants del formatge blau ja ens has conquistat! -)))

    ResponElimina
  3. Mmmmm m'encanta el roquefort i combinat amb la hambuguesa... una recepta deliciosa!! M'encanta! Petons,

    ResponElimina
  4. Tiene que estar muy buena con ese toque de roquefort, me parece genial la idea. besos

    ResponElimina
  5. Seguro que esta hamburguesita está muy sabrosa :) casi me relamo... Un beso.

    Recetas de una gatita enamorada

    ResponElimina
  6. Una hamburguesa exquisita guapa, me encanta el roquefort, es una receta deliciosa!
    Un besito y feliz semana guapa!

    ResponElimina
  7. Solo leer que lleca queso ya estoy apuntandome ...me encantan estas combinaciones ... besos

    ResponElimina
  8. Quina bona idea posar-hi formatge roquefort, deu d’estar boníssima, queda anotat per la propera
    Petons

    ResponElimina
  9. jo no soc molt de rocafort, tot i que en conec un que segurament li tornaria boig!! em podria posar de cabra!?? jej petons

    ResponElimina