dilluns, 25 de febrer del 2013

GULES A L'ALLET

Aquest és un plat al que li tinc molt de carinyu, ja que és el primer plat que em va preparar el Sebas quan ens varem conèixer. És un plat que no havia provat mai, no perquè em fes angúnia com passa amb molta gent, sinó que com que no en tenim costum a casa només sabia que existia per l'anunci de Nadal!

A tots aquells que és fan poca gràcia, només us diré que els hi hem preparat aquest plat a la meva colla i la majoria dels que ha tingut valor de provar-ho els hi ha encantat, tan soles com us les prepararé avui com amb amanida com ja us vaig fer una vegada (aquí)

Jo us animo a que ho proveu!

Ingredients

  • Un paquet de gules (gr)
  • 3 pebrotets de cayena
  • 2 dents d'all
Elaboració

L'elaboració és ben simple. En una paella hi poseu oli a escalfar

Lamineu els alls i els afegiu a la paella juntament amb les cayenes.

Un cop els allets estan daurats afegim les gules i les remenem fins que s'escalfin i llestos*



Bon profit!!!

* Si són congelades es poden posar tal qual a la paella però deixa anar una mica més d'aigua, jo prefereixo deixar-les descongelar abans o comprar-les fresques.


8 comentaris:

  1. Dicen que estan muy ricas aun que yo no las comí nunca :) Un beso.

    Recetas de una gatita enamorada

    ResponElimina
  2. jo les menjo també amb amandia, barrejades amb bacon mmmmmmm

    ResponElimina
  3. jo de vegades en menjo, pero molt poques vegades, he de dir que jo soc una de les que li fa angúnia! jeje petonets

    ResponElimina
  4. Me encanta este plato, si te apetece un dia puedes probarlo poniendo este preparado tal cual sobre pimientos del piquillo, verás que combinación tan rica de sabores.

    Un besote enorme Montse!!.

    Con mil sabores

    ResponElimina
  5. A l'allet són molt bones i posades a l'amanida la fan diferent.
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  6. Son boníssimes, a mi també m'agraden amb b l'all, la caiena i unes gambes. o a un remenat, o a una amanida amb poma... la veritat és que és un ingredient molt versàtil i fàcil de preparar.
    Petons.

    ResponElimina
  7. MOntse, de Reus... on diem bajoques a les bajoques :-)


    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  8. Qué rico! Muy buena receta y tiene una pinta estupenda!
    un beso

    ResponElimina