dijous, 21 de febrer del 2013

BOLETES DE FORMATGE I SALMÓ

Normalment quan tinc gent a sopar acostumo a fer un segon plat una mica contundent i de primer sempre faig una mica de pica pica, uns quants entrants tipus pintxo.

Jo no sé si a tothom li agrada picotejar o prefereixen dos plats ben contundents, però com que el sopar el faig jo i a mi m'encanta provar cosetes, doncs els faig servir de conillets d'índies per provar nous aperitius.

El d'avui us asseguro que és molt senzill, es prepara en 10 minuts màxim, us ho asseguro i a més és boníssim.

Ingredients

  • 150 gr de formatge d'untar
  • 50 gr de formatge de cabra
  • 50 gr de salmó fumat
  • 25 gr de moresc salat (jo en dic kikos)
Elaboració

Tallem el salmó en trossets molt petits

Hi afegim el formatge d'untar i el de cabra i ho barregem tot. Ho posem a la nevera

Mentre posem els kikos al morter i els triturem lleugerament, que en quedin trossets força grans però que no en quedi cap de sencer.

Traiem la barrejar de la nevera i amb dos culleretes fem boles i les "enfarinem" amb els kikos

I jo el podem servir

Us asseguro que nos us decepcionarà.


Bon profit

5 comentaris:

  1. oohhh bo bo!! un entrant pica-pica d'aquells que m'agraden tant!! petonets

    ResponElimina
  2. Em sembla que ens entendríem i em pots convidar a sopar quan vulguis, em xiflen els sopars de pica-pica i amb aquestes boletes triomfes segur!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  3. Qué receta más rica! Tiene una pinta deliciosa!
    un beso

    ResponElimina
  4. Heheh, Montse.... fas com jo, si el sopar el faig jo, doncs....com m'agrada a mi!
    L'idea de dos o tres pica-pica o una tarta salada com a entrant sempre triomfa!
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  5. M'encanta! Com ja t'he dit al meu blog un dia les faig :)

    Petonets

    ResponElimina