dimecres, 23 de gener del 2013

MAGDALENES DE TARONJA

A vegades a la cuina, la falta d'algun ingredient et fa renovar una recepta i aquesta supera l'anterior. Doncs això és una mica el que em va passar. Si una cosa li encanta a mun germà són les magdalenes que faig. Així que aquest cop que he anat a veure la família vaig baixar amb un regal per a ell.

Resulta però que al matí que em vaig posar a fer-les em vaig adonar que en el tetrabick de la llet només n'hi havia un culet, així que em vaig reinventar i en lloc de llet líquida l'hi vaig posar dos cullerades de llet condensada.

I la veritat és que s'obtenen unes magdalenes molt més esponjoses que han tingut un èxit rotund a casa! Aquí us deixo la recepta:

Ingredients:

  • 2 ous grans
  • 160 gr de sucre
  • 2 cullerades de llet condensada
  • 190 cl d'oli
  • 210 gr de farina
  • 8gr de llevat 
  • Ratlladura de taronja
  • Polsim de sal
  • Gotes de xocolata
Elaboració

Barregem els ous i el sucre fins que blanquegi.

Afegirem l'oli mentre anem batent i després hi afegim també les dos cullerades de llet condensada.

Afegirem la farina, la sal, el llevat i la ratlladura de taronja.

Si veiem que ens queda molt espès hi podem afegir una mica de llet.

Ho deixarem reposar un parell d'hores a la nevera.

Preescalfarem el forn a 250ºC.


Col·locarem la massa en els motlles i hi posarem les gotes de xocolata per sobre.

Quan tinguem el forn a 250ºC hi posarem les magdalenes i en baixarem la temperatura a 210ºC durant uns 15 minuts.

Quin gran berenar eh? Us asseguro que són increíblement bones!

4 comentaris:

  1. Adoro las magdalenas caseras, y si ya le añades chocolate...a mí me tienes conquistada!!
    :)

    Besos

    ResponElimina
  2. els invents a vegades poden ser el millor resultat!! quina bona pinta nena!!! no m'estranya que tinguin tan d'exit!

    ResponElimina
  3. Guapa, unes magdalenes fantàstiques!! Hauré de mirar de fer el teu invent que tan bons resultats t'ha donat!!
    He vist el comentari que ens has deixat al blog Desafío en la Cocina i t'he de dir que no hi ha cap problema perquè el blog sigui en català... de fet en tenim un que ho és.
    Si vols més informació, envia'm un email.
    Un petó.

    ResponElimina
  4. Nosotras las publicamos hace tiempo parecidas, pero no pusimos pepitas de chocolate. La próxima las pondremos, que estoy segura de que le dan un toque mucho más bueno todavía!
    Ana de JUEGO DE SABORES

    ResponElimina