diumenge, 11 de novembre del 2012

ESTOFAT DE LLENTIES

Ja sé que el tema llenties segur que el teniu més que dominat, però tantes mans hi ha com maneres de fer-lo. Jo mai hi havia afegit pebrot verd, però a casa del meu xicot sempre ho han fet així i li vaig dir que ho provaria i ostres noi! amb lo que m'agraden a mi els pebrots, notar el sabor del pebrot a les llenties em va entussiasmar. Així que per si a algú li interessa us en deixo la recepta.

Ingredients 2 pax:

  • 200 gr de llenties un cop repossades una nit en aigua
  • 2 patates mitjanes
  • 1 pastanaga
  • Mitja ceba
  • Botifarra negra
  • Xoriç
Elaboració:

La veritat és que no em complico gens amb l'elaboració de les llenties, ja que és molt fàcil i m'encanta, per tant, no els hi puc demanar res més.

Tallo totes les verduretes en trossos relativament grans.

Dels embotits també en faig talls, la quantita la canvio constantment segons les existències o les ganes de menjar carn.

Ho poso tot dins l'olla exprés i hi afegeixo aigua fins quasi cobrir-ho.

Un cop està a la pressió màxima ho deixo coure 5 minuts. Trec el foc i espero a baixa la pressió per servir els plats.

Què, més que fàcil eh? Au doncs que aprofiti!

3 comentaris:

  1. unes llenties mes que bones......bonísimes

    ResponElimina
  2. jo les llenties les faig completament vegetals, ni xoriç ni botifarra!! tot i que ja sé que el sabor no té res a veure, jo les digereixo millor!! un plat de cullera per aquest hivern ideal!!

    ResponElimina
  3. Así es como me gusta el potaje con su morcilla y con su chorizo!!! Muy buena pinta!! Besos!!

    ResponElimina