dilluns, 1 d’octubre del 2012

PREMI LIEBSTER

Amb una mica més de mig any de vida d'aquest blog, no havia rebut mai cap premi. Però aquest cap de setmana he rebut el premi Liebster per triplicat per de la Montse d'Entre núvols de cotó, de la Laia de Delícies de llimona i de la Carmeta Rusquilleta.




És un premi honorífic (no m'hi guanyaré cap duro, així que no em demaneu que us pagui res, que ens coneixem) però m'ha fet molta il·lusió perquè vol dir que el que faig serveix d'alguna cosa a algú que corre per aquí.

El premi Liebster s'otorga a blogs amb menys de 100 seguidors amb l'objectiu de fer-ne difusió. El premi suposa:


- explicar 11 coses sobre mi
- respondre les 11 preguntes que em fa la Sussi
- triar 11 blogs que responguin les preguntes
- seguir la persona que t'ha nominat
- visitar tres dels blogs que també han estat nominats juntament amb tu


En fi, comencem amb les 11 coses sobre mi:
· Sóc biòloga
· Quan no puc experimentar en un laboratori ho faig a la cuina
· M'encanten les muntanyes i els paisatges bells
· M'agrdaria saber molts idiomes, així que en les estones lliures em dedico a estudiar
· m'encanta viure altres vides a través de llibres
· No soporto la calor
· Adoro les tardes de pluja i fred, a casa estant
· Gaudeixo de les sobretaules amb els amics
· Adoro el formatge.
· No soporto la canyella
· Enyoro els divendres amb les NENES.


Les respostes a les 11 preguntes:
- Com et definiries?
· Inquieta

- Quin és el teu plat preferit?
· Pa amb tomàquet pernil i formatge

- Prefereixes cuinar o que et cuinin?
· La veritat és que m'encanta cuinar,però mai em negaré davant un àpat preparat.

- Quines són les teves postres preferides?
· No sóc gaire de dolços. Em quedo amb un iogurt cassolà

- Si t'haguessis de quedar amb un ingredient, quin seria?
· Sens dubte el FORMATGE

- Quin és el millor viatge que has fet mai?
· No viatjo massa, però quan ho faig sempre penso que ha estat el millor.

- Quin és el millor restaurant en el que has menjat?
· Em quedaria amb la cuina cassolana de la Fonda del Àngels de Montblanc i especialment amb les seves patates fregides

- T'agrada més la carn o el peix?
· Carnívora 100%

- Quin és el teu formatge preferit?
· Tots, però li estic trobant mil aplicacions al Idiazábal

- Xocolata negra o amb llet?
· No m'entusiasma massa la xocolata, però prefereixo la negra

- Quin és el pitjor plat que has provat mai?
· Un Rabo de toro que tenia gust a la granja on estava treballant. Crec que és l'únic plat que he deixat sencer en tota la vida

I ara passo a anomenar els blogs que he premiat:


Els 11 blogs que crec que es mereixen el premi són:

4 comentaris:

  1. felicitats guapa!!! vinga amunt!! m'ha fet molta gràcia lo fan dels formatges que ets, ja en són dos, i si, l'idiazabal té mil aplicacions i totes bones no....el seguent!! disfruta'l!

    ResponElimina
  2. Enhorabona Montse!!!!!!!! La veritat es que el que fas si que serveix per alguna cosa, ens dones bones idees!!!! Un petó!!
    I lo del divendres... Les NENES també ho trobem a faltar!!!!!!

    ResponElimina
  3. t'ho mereixes, Montse, moltes felicitats

    ResponElimina