dimarts, 25 de setembre del 2012

TORRADA DE GUINDILLA

Aquest és un dels entrants que té els seus defensors i els seus detractors. Si ets amant del vinagre i dels picants t'agradarà, sinó, ni tan sols te'l miraràs. Tot i que si sabem quin estil de guindilla ens agrada doncs segur que l'encertarem, per si de cas, deixa't un gotet d'aigua a la vora.

Ingredients:

  • Guindilles
  • 1/4 de ceba o una ceba tendra
  • Maionesa
  • Torrades
Elaboració:

Tallarem la ceba i les guindilles a trossets tan petits com poguem. Si la ceba és forta farà que sigui un entrant pels amants del picant si la ceba és tendre ens refrescarà la fortor de la guindilla.

Els barrejarem amb la maionesa i amb una cullereta ho estendrem per sobre d'una torrada.


És un dels aperitius que més m'agrada pel punt de diferent que li dóna la guindilla. També es pot fer amb pepìnillos, que tenen el grau de vinagre però sense el picant.

QUE VAGI DE GUST!

2 comentaris:

  1. M'encanta el picant, i crec que m'hi estic aficionant perquè cada vegada veig que m'hi poso més...jajaja!! un aperitiu que no coneixia i que em guardo, amb el teu permis, a pendents!! quina pinta!! no pots parar de menjar-ne segur!

    ResponElimina
  2. Doncs jo estic de la banda dels defensors, m'encanta,

    ResponElimina