diumenge, 30 de setembre del 2012

PASTÍS PEIX

I avui us presento el que va ser la reina de la festa!!! Mireu que vaig preparar capritxets però quan va sortir aquest pastís fins i tot, em van demanar si hi podien fer fotos.

La història d'aquest pastís és (com quasi sempre) que remenant per internet un dia em vaig trobar amb el pastís que us presentaré. Em va semblar molt vistós, divertit i original, ideal sobretot per la mainada. Però com que a la meva família de canalla poca, em vaig decidir fer-lo per l'anirversari del meu xicot.

Com que ell és un gran amant de la xocolata vaig creure que seria el pastís ideal i realment suposo que li va agradar, ja que quan li vaig preguntar quin postre podria fer pel sopar amb la colla em va contesta "Seria molt difícil fer el pastís del peix?" Perfecte, ja tenia la resposta així que em vaig posar mans a la massa.

Ingredients

  • 6 ous
  • 150 gr sucre
  • 170 gr de mantega
  • 250 xocolat per fondre
  •  75 gr de farina
  • 1 sobre de llevat
  • 1 pot de crema de cacau
  • 190 gr de Lacasitos
  • 1 Mashmallow, núvol, jamón o qualsevol dels mil noms que té aquesta "xuxe"
Elaboració

Barrejarem els rovells dels ous amb el sucre, seguidament hi afegirem la farina i el llevat.

Posarem la xocolata i la mantega en un bol i col·locarem al microones durante 30 segons a màxima potència.  Passats els trenta segons no estarà desfet, així que ho remenarem i ho tornarem a posar al microones 30 segons més i així successivament fins que ens quedi completament desfet.

Mentre muntarem les clares al punt de neu i les introduirem molt lentament amb la resta de la massa. També hi incorporarem la xocolata i la mantega, quan ja no estiguin excessivament calentes.

Posarem la massa en un motlle i ho courem al forn a 180º durant uns 40 minuts. Comprovarem el grau de cocció amb un escuradents.

Esperarem que el pastís estigui ben fred per treure'l del seu motlle, sinó podria perdre alçada o enfonsar-se pel mig.

El posarem en una safata llarga i en tallarem una porció, que representarà la boca del peix i que la col·locarem al final formant la cua.




Untarem tot el pastís amb la crema de cacau per tal de que els Lacasitos se'ns quedin ben enganxats. Posarem un trosset del Mashmallow que representarà l'ull i anirem decorant la resta del peix amb els Lacasitos.


Doncs aquí teniu el peixet, a que és mono? Crec que és un pastís que ha de ser ben divertit fer-ho amb els nens, de fet qui em va demanar per fer-hi una foto de fet, és mestra de nens de 5 anys així que qui sap, a part de bo és divertit i pot ajudar als nens a introduir-se a la cuina no?


6 comentaris:

  1. Uauuu t'ha quedat perfecte tia!! jeje em fa molta gràcia aquest pastis, realment és ideal pels amants de la xocolata!

    ResponElimina
  2. El pastís t'ha quedat genial! Amb els lacasitos t'ha quedat moníssim ^^
    Com a seguidora del teu blog,et faig un regal que podras trobar en el meu blog. Espero que t'agradi:
    http://lleonadelaboratori.blogspot.com.es/2012/09/premi-liebster-award.html

    ResponElimina
  3. Debe estar delicioso además de ser una chulada.
    Buen día

    ResponElimina
  4. Jo també l'he fet per a la meva petita, i és un pastís perfecte per a la mainada, en versió "adulta" també m'agrada, i a més, t'ha quedat preciós!

    ResponElimina
  5. Enhorabona! Tens un premi en el meu blog! Pasa't a recollir-lo. ^^
    http://entrenuvolsdecoto.blogspot.com.es/2012/10/segell-gat-kawaii-i-premis.html

    ResponElimina