dimecres, 22 d’agost del 2012

Spaghetti amb xampinyons i gambes

Amb el títol ja no cal dir massa cosa més oi?

Sovint el que em passa, és que quan em poso a fer pasta sempre em ve el cap, la salsa de tomàquet i formatge i sovint em costa sortir d'aquí. Abans de venir a visitar uns dies als meus pares, havia de buidar la nevera de casa, i què passa llavors? Que et queda mig paquet d'spaghettis però no tens ni tomàquet, ni formatge. Què hi farem, improvitzarem!

Ingredients per a 2 persones:

  • 1/2 ceba
  • 1 pebrot verd
  • 6 xampinyons
  • 100 gr de gambes congelades
  • 150 gr d'spaghetti
  • orenga
  • oli
Elaboració:

Sofregim la ceba, el pebrot i els xampinyons. Quan la ceba ja transparenta hi afegirem les gambes prèviament descongelades. Quan ja està tot fet, hi espolvorejarem l'orenga.

Per altra banda, bullirem els spaghetti amb una mica de sal i oli.




Finalment, posarem els spaghetti en un plat, i una mica del sofregit de gambes i xampinyons. Ho servirem amb un bon raig d'oli verge.

Bon profit!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada