dijous, 19 de juliol del 2012

MASSA PER A PIZZA

Un dels meus plats preferits quan tinc ganes de menjar una mica "guarro" són les PIZZES. Tenen dos dels meus ingredients preferits, el tomàquet i el formatge. Així que, partint d'una bona base, hi posem tomàquet i formatge i llavors ja la podem completar amb qualsevol cosa ens en vingui de gust.

Sovint quan faig pizza, és perquè a la nevera em queden moltes restes i llavors tens dos solucions: bullir pasta i posar-hi mil ingrdients diferents (sobretot a l'estiu) o fer una massa de pizza i llavors netejar la nevera, és a dir, posar-hi totes les restes.

Així doncs, primer us dóno la recepta per a la massa, i llavors cada vegada que "netegi la nevera" afegirem una nova pizza.

Ingredients:

  • 100 ml d'aigua tèbia
  • 200 gr de farina
  • Una culleradeta de sal
  • 16 gr de llevat
Elaboració:

Barrejarem l'aigua tèbia amb el llevat.

Seguidament hi afegirem un parell de cullerades de farina i la sal. Ho deixarem reposar uns 10 minuts.


A poc a poc, anirem afegint la farina i ho barrejarem constantment amb una cullera de fusta. Anirem afegint farina fins que la massa es comenci a desenganxar i la poguem treballar damunt el marbre.

Quan tinguem una bola compacta, la taparem amb un drap de cuina i la deixarem repossar un mínim de 30 minuts.

1 comentari:

  1. Ja veig que tu com jo, el tomaquet i el formatge !!! a mi també m'agrada molt menjar pizza de tant en tant, i aquesta massa que ens expliques sembla molt bona, la provaré!

    ResponElimina