dimarts, 19 de juny del 2012

POLLASTRE A LA CERVESA

Aquesta recepta barreja dos ingredients que m'encanten, per una banda el pollastre que és un aliment molt agraït doncs tinc milers d'opcions per a ser cuinat i queda bé amb qualsevol cosa que se'ns ocurreixi. Per altra banda tenim la cervesa que és la meva beguda predilecte, quan vas a prendre algo amb els amics, quan surts a la nit o amb sopars més o menys informals, sempre trobo una excusa per a prendre una cervesa ben fresqueta i sobretot ara que la calor ja es comença a fer notar.

Després d'aquest rotllo us deixo amb la recepta que suposo que és el que estaveu esperant!

Ingredients:
  • Pollastre*
  • 33cl de cervesa**
  • 2 dents d'all
  • 3 patates mitjanes
  • Julivert
  • Pebre
  • Oli
  • Sal
Elaboració:

Trossejarem al pollastre sense que en quedi ni pell, ni os.

En una cassola , preferiblement de fang, hi posarem un bon raig d'oli i l'allet picat, seguidament hi afegirem els trossets de pollastre i els deixarem que es rossegin. Ho deixarem 10 minuts

Alhora tallarem les patates a trossos per a fregir-les amb oli.

Quan el pollastre ja ha agafat el color blanc hi posarem la cervesa, el julivert picat i les patates fregides i deixarem estofar durant 15 minuts.

Ja podem preparar els plats.

* Podem escollir qualsevol part del pollastre, ja que al haver-lo de trossejar no ens importa.

** La cervesa ha de ser una cervesa poc amarga tipus Moritz o Coronita (jo em decanto per la primera que és de casa) ja que sino deix un gust bastant amargant a la salsa i aquesta no es pot aprofitar

***Lo més torradet de la foto és la patata, m'ha quedat una mica sobtada, ho sento


Bon appetit!!!!!

1 comentari: